2016. szeptember 5., hétfő

Keressük a Bo kreatív vezetőjét!

Akkor jelentkezz hozzánk, ha nem a Google-ben keresel rá a kreatív, innovatív, rendezvény és brief szavakra... és ha szerinted sem a jósda, vagy a karikaturista a legmenőbb program egy eseményen! 



Téged várunk, ha:
  • rendezvényekben gondolkozol, de a koncepciók kitalálásában és élvezhető leírásában, prezentálásában tündökölsz csak igazán
  • ismered a hazai, és nemzetközi rendezvényes technikákat, trendeket, keresed az innovatív megoldásokat 
  • el tudod adni az ötleteidet és másokét is
  • angolul és magyarul is remekül kommunikálsz

Feladataid lesznek: 
  • az egész ügynökség kreatív munkájának, megjelenésének koordinálása
  • hazai és külföldi események, megoldások figyelése
  • prezentáció készítése, gondozása
  • rendezvényarculat, kreatívok, látványtervek, szövegek és animációk kialakítása, koordinációja

Amit kínálunk: 
  • piacképes fizetés, biztos háttér
  • vezető hazai-, és nemzetközi megrendelők

A jelentkezéshez küldd el az önéletrajzodat a job@boevent.hu e-mail címre.

2016. augusztus 31., szerda

Vacsora az 50-en

Az AMEX és a Seattle Seahawks közös bulija


Az American Express és a Seattle Seahawks egy extravagáns vacsorára hívta vendégeit augusztusban.

A sikeres közös munka örömének apropóján, illetve hogy a Seahawks által igen nagy tiszteletnek örvendő szurkolókat feltüzeljék a következő szezonra, az American Express egy rendhagyó vacsorát szervezett kiemelt ügyfelei részére. Együttműködésük második évfordulóját a CenturyLink pálya 50 yardos vonalán ünnepelték meg.

A nem mindennapi helyszín biztos út volt a sikerhez.



Az American Express nagy hangsúlyt helyez arra, hogy ügyfeleiket lenyűgöző élményekkel kápráztassa el és ebben az esetben jól rátapintottak a Seahawks rajongó kártyatulajdonosok gyengepontjára. A “Sólymokkal” együttműködve egy olyan nem mindennapi eseményen láttak vendégül többszáz résztvevőt, akik Seattle legpáratlanabb helyszínén kerülhettek közel szeretett csapatukhoz.




A 12-esek, ahogy a rajongókat nevezik, olyan négyfogásos vacsorát kóstolhattak, melyet az amerikai foci négy negyedes játéka inspirált.


A vendégeket az eseményen a Seahawks szurkolólányainak és dobosainak performansza ejtette ámulatba, de ezt megelőzően természetesen találkozhattak a játékosokkal is.




Mind az AMEX, mind a Seahawks nagy hangsúlyt fektet arra, hogy ügyfeleiket, rajongóikat exkluzív figyelemmel kezeljék, így nem meglepő ebben a kombinációban az esemény.

A csapat olyannyira koncentrál erre, hogy 1984-ben visszavonultatták a 12-es számú mezt örök tisztelgésül legnagyobb rajongóik előtt. És erre a bizalomra reagálva a szurkolók nem is okoznak csalódást, főleg, amikor olyan erővel tombolnak egy-egy meccsen, hogy földrengést jelzett a seattle-i stadion melletti szeizmográf.

Forrás: http://sportstechie.net

2016. június 20., hétfő

Különleges vacsorák

Dîner en Blanc - Dinner by Design


Repkednek a Michelin csillagok, Széll Tamás első magyarként megnyeri a Bocuse D’Or-t, gombamód szaporodnak a jobbnál jobb éttermek Budapesten és vidéken is. Míg itthon újrapozícionáljuk a gasztronómia jelentőségét, addig az étkezés köré épülő rendezvények már évek óta hódítanak azokban az országokban, ahol a társasági élet valamivel pezsgőbb, mint nálunk.

Dîner en Blanc, avagy Vacsora fehérben

Akik ismerik a francia kultúrát, vagy behatóan foglalkoznak a gasztronómiával, azok számára nem cseng ismeretlenül az esemény neve. A Dîner en Blanc François Pasquier nevéhez fűződik, aki 1988-ban hazatérve Párizsba pár éves külföldi tartózkodása után, egy pikniket szervezett rég nem látott barátai számára. A koncepció egészen egyszerű volt: "Hozz valami ételt és egy új barátot!". A saját kertje túl kicsinek bizonyult, így a Bois de Boulogne-ba invitálta a vendégeket, és mivel mobilján nem tudott a Viber csoportban üzenni, illetve FB eseményt sem tudott a 80-as években még posztolni, így mindenkit arra kért, fehér ruhába öltözzön, hogy könnyen megtalálják egymást.


Ez a kis baráti összejövetel volt minden idők legsikeresebb flashmobjának a kezdete. Az elmúlt 30 év alatt számos nagyváros csatlakozott és ma már ezrek gyűlnek össze világszerte egy-egy estére az előre meghirdetett időpontban úgy, hogy a vacsora helyszíne csak az utolsó pillanatban derül ki. A fehérbe öltözött tömeg a különböző városok közterein, utcáin, parkjaiban együtt ünnepli az életet, az ízeket, saját városuk szépségét, visszaidézve a századelő francia előkelő társadalmi eseményeinek a báját és eleganciáját. Ma már 70 nagyváros csatlakozott, és  több mint 100 ezer taggal egy újfajta közösségi hálót alakítanak.






A párizsi Dîner en Blanc már több mint 10 ezer résztvevővel szerveződik és a váratlan eseményt a rendőrség is tolerálja, még a területfoglalás hiányában is. Az idei vacsora június 8-án, a Place Vendôme-on zajlott, az igazságügy miniszter ablaka alatt, aki azonnal tweetelte is az eseményt.




Forrás: http://international.dinerenblanc.info

Dinner by Design

A Dinner by Design 2011 óta hozza össze a gasztronómiát és a nemzetközileg elismert designereket, valamint a helyi tehetségeket, hogy háromdimenziós étkező installációjukkal varázsolják el az érdeklődőket.

Toronto után Vancouver és Calgary is csatlakozott ehhez a különleges kezdeményezéshez, melynek a bevételével a Casey House, AIDS betegek számára létrehozott hospice alapítványt támogatják.

10-12 belsőépítész, designer, építész vagy dekoratőr csatlakozik 1-1 eseményhez, ahol mindannyian ugyanakkora semleges, “bedobozolt” területet kapnak, hogy kiélhessék kreativitásukat. Természetesen a legváltozatosabb alkotások születnek a romantikustól az egészen agyamentig, vagy akár a vérlázítóig.







A Dinner by Design a tradícionális vacsoraesteket egy egészen új szintre emeli a kitűnő gourmet ételekkel, melyeket extravagáns, inspiráló környezetben fogyaszthatnak el a vendégek.

Forrás: www.dinnerxdesign.com




2016. május 15., vasárnap

Aludj Van Gogh hálószobájában!

Már megint az Art Institut of Chicago...


Személyes élmény fűződik az alábbi cikkhez, mert Van Gogh képei és látásmódja óvodás koromtól kezdve meghatározzák a művészetek iránti érdeklődésem. Életem első könyve, amiről már vannak emlékeim, egy Van Gogh képgyűjtemény volt, amit nem tudtam letenni és a gimis évek alatt is faltam minden róla szóló életrajzi könyvet, filmet.
Különleges lehetőség volt, amikor cserediákként egy alkalommal Provenceban töltöttem pár hetet és a szerencse úgy hozta, hogy meglátogathattam pár kultikus helyet, ahol a festő élt és alkotott.

Majd ez év februárjában beleakadtam egy érdekes hirdetésbe, miszerint az Airbnb-n keresztül egy éjszakára beköltözhetek Van Gogh hálószobájába.


De ne szaladjunk ennyire előre...

Írtunk már az Art Institut of Chicago szédületes kiállításairól és azok beharangozó eseményeiről.
Nem csalódtunk ez alkalommal sem. A legutóbbi Van Gogh hálószobája elnevezésű kiállításuk megnyitó gála vacsoráját fergeteges bulival ünnepelték.

Az est koktélozással, valamint egy exkluzív tárlatvezetéssel indult és egy Van Gogh inspirálta vacsorával folytatódott.


A dekorációban szintén visszaköszönt a festő világa, hisz a Csillagos Éj takarta a terem teljes nyugati falát, míg a keleti oldalra az Éjszakai Kávézó képét vetítették ki.


Ciprusfák tekeredtek az asztalok között, melyek közepén provanszi hangulatot idéző napraforgó csokrok pompáztak.



A vendégek a híres szoba képe előtt fotózkodhattak.


Néhányan annyira belelkesültek, hogy Van Gogh inspirálta ruhát öltöttek, mint Axel Ruger is, az amszterdami Van Gogh Múzeum igazgatója, aki napraforgó mintás zakóban, többek között a művész dédunokaöccsével, Willem van Gogh-gal érkezett.


A gálavacsorát követően családi fesztivál keretében is népszerűsítették a kiállítást. Egy egész napos szórakoztató eseményre hívták meg a látogatókat, ahol egészen a legkisebbektől az idős korosztályig bárki megismerkedhetett Van Gogh művészi stílusával és festhetett, alkothatott egész nap.


A kiállítás kommunikációját egy igazán sajátságos módszerrel támogatta az Art Institut of Chicago. Felépítették az egyik hálószoba festmény tökéletes háromdimenziós másolatát és az Airbnb-n tették elérhetővé az érdeklődők számára. Pillanatok alatt foglalták le az összes szabad időpontot azok, akik egy-egy éjszakát tölthettek el az arles-i szoba életrekelt változatában.

Hipergyorsan terjedt a hír, és szaporodtak napról-napra a #vangoghsbedroom Insta posztok. Sajnos én lecsúsztam a lehetőségről...







Forrás: www.chicagonow.com

2016. április 6., szerda

Hihetetlen, de 50 éves a Vans

House of Vans Brooklyntól Londonig 


A Vans sportruházat 2016-ban ünnepli fennállásának 50. évfordulóját, így ehhez méltóan 10 nemzetközi piacon rendezték meg egyszerre a “House of Vans” eseménysorozatot márciusban. A koncepció 2010-ben született meg Brooklynban, egy olyan helyszín ötletével, ami a sporton, zenén, művészeten és utcai kultúrán keresztül táplálja a márkát.

Az 50. születésnapjuk alkalmából minden a 10 esemény helyszínén egyszerre tisztelegtek a múlt nagy pillanatai előtt, és ezzel párhuzamosan kiszélesítették a lehetőséget, hogy bárki a világon közvetlen közelbe kerülhessen a branddel, valamint szabadon fejezhesse ki kreativitását.


A House of Vans-be lépve, a vendégek először a Vans történetét ismerhették meg egy különleges installáción keresztül, ami az elmúlt 50 év ikonikus pillanatait jelenítette meg. Hogy a Vans design fejlődését valóban nyomon lehessen követni, olyan nagyra becsült gyűjtőkkel vették fel a kapcsolatot, mint a berlini Gördeszka Múzeum, hogy igazi vintage termékeket tudjanak bemutatni.



Tükrözve a Vans kifinomult ízlésvilágát, a vendégeket minden helyszínen különféle produkciókkal és széleskörű zenei stílussal szórakoztatták.


A bulik interaktív programokat is kínáltak, többek között “csináldmagad” workshopokat és saját cipőjük testreszabását is kipróbálhatták a vendégek.
Az est során street food, “gofri-nyalóka”, valamint brandingelt ünnepi pohárban kínált sör csillapította a vendégek étvágyát és szomját.



A londoni és a new yorki események színhelye továbbra is állandó rendezvényhelyszínként fog üzemelni, míg a többi csak az évforduló alkalmából nyitotta meg kapuit.


Az eseménysorozat másik fókuszában a Vans új kampánya állt, amiben kiemelik a márka elköteleződését a sport, és a zene iránt.

Torontoban egy indoor görkorcsolya parkban bizonyíthattak a jelentkezők, míg Kuala Lumpurban egy raktárépületben rendezték meg a bulit, és a vendégek ideiglenesen kialakított pályán versenyezhettek.


Londonban egy különleges fotóinstallációban készíthettek képeket az érdeklődők.


Sao Paoloban egy bemutatófalat dekoráltak fel különlegesen festett deszkákkal.


New Yorkban 500 vendég tért haza saját maga tervezte Vans cipővel.

 
 Forrás: www.vans.com.hk

2016. március 24., csütörtök

Taste Revolution

'Gif'iti' - Pepsi Max Cherry

London, UK


A Pepsi Max Cherry együttműködve a művész és dizájner Insával, létrehozott egy olyan interaktív művészeti alkotást, amely augmented reality segítségével kel életre.

A 3 méter magas alkotás 72 különálló festményből áll össze és 168 órányi munka eredménye. Február 27-én mutatták be a londoni Old Truman sörfőzde épületében.


A Pepsi felkérte “rajongóit”, és olyan sztárokat, mint Charli XCX popsztár, hogy osszák meg saját érzéseiket, hogy szerintük mihez hasonlít a Pepsi Max íze. Insa pedig kiválasztott három interpretációt és lefordította egy interaktív művészeti intallációra.

A kiállítás vendégei letölthették Insa’s Gif'iti appját és az okostelefonjukat a színes kreációkhoz tartva azok mozgó gifekben keltek életre. Természetesen a kiállításon készültek iPadekkel is, arra az esetre, ha valakinek nem lenne okostelefonja.


Alex Nicholas, a Pepsi Max UK senior brand managere szerint: "a Pepsi Max Cherry abszolút az ízről szól és nagyon sokan imádják. Az igazi Pepsi Max érzést a legvakmerőbb és legkreatívabb lehetséges módon próbáltuk bemutatni és szerettük volna, ha a vendégek és a rajongóink a sztori részeseivé válhatnak. Ez egy igazán gyümölcsöző közös kreatív munka volt a Pepsi Max, Insa és Charli XCX között az elmúlt hónapok során.”

Olyan fényhidat építettek az installáció köré, amelyre 90 kamerát rögzítve 360 fokban tudták rögzíteni a művet. Minden műalkotást 24-szer festettek újra, több rétegben, hogy animálhatóak legyenek.


Az esemény a Pepsi Max Cherry legutóbbi kampányának része, melyben Valentin napra egy effektelt filtert fejlesztettek ki Snapchatre, ‘Chelfie’ elnevezéssel.


A Pepsi Max Cherry ízét így magyarázta két rajongó:

@V_GOOD_JAYCK: “Olyan, mint az első igazi csók”
@davidlock: “Olyan, mint egy fagyos cseresznyés örvény”

A brit Charli XCX úgy írta le az ízt, mint:
@Charli_XCX: “Olyan érzés, mint üvölteni a jeges gleccserben”

Forrás: Event magazine

2016. március 17., csütörtök

1,17 millió Lumenes vetítés? Igen!

A Freightliner projekt

Nevada, USA


Aranyalma díjat nyert a 2015 FAMAB verseny PR esemény kategóriájában és az EUBEA-n 3. helyezéssel jutalmazták Termékbemutató kategóriában. A FAMAB zsűrije szerint a rendezvény egy lenyűgöző, új korszak kezdete, egy történelmi helyszínen bemutatott műszaki innováció.

Mi volt ez a rendezvény? Egy önjáró kamion bemutató PR eseménye.

A világ legnagyobb közlekedhető színpadává változtatták a nevadai Hoover gátat, Amerika egyik büszkeségét. A Daimler leányvállalata, a Freightliner 2015-ben egy rafinált eseménnyel nyűgözte le a nyilvánosságot. Las Vegas ikonikus építménye, a Hoover gát szolgált színpadként a fantasztikus bemutatóhoz.



Az önjáró kamionok premierje a 200 m magas falak tetején valósult meg. A bemutatót kiegészítő káprázatos látványelem, a 39 000 négyzetméternyi vetítés volt, amit 800 méterről nagyteljesítményű projektorokkal oldottak meg a gát falán. Fantasztikus látványt nyújtott a kép és hang óriás kompozíciója. A gát egyenetlen felületén elképesztő video mappinggel keltettek életre képeket.



A különleges 1,17 millió Lumenes (4592 x 2048 pixel), 30 perces vetítés elnyerte a legnagyobb fényerejű vetítés Guiness rekordját. Akkora felületen történt a vetítés, mint 9 focipálya, vagy 87 általános méretű IMAX mozivászon, és több mint 1.400 db 60 wattos izzó fényerejét használták.



A vendégek, közöttük 150 nemzetközi újságíró egy magával ragadó multimédiás időutazás részesei lehettek, ami az ikonikus építmény 1930-as megépítésétől egészen a mobilitás jövőjéig kalauzolta őket.

Varázslatos show kísérte a kamiont a gátkoronán tett első útján, ami egy különleges tisztelet egy különleges jármű részére.



A bemutató után a vendégek workshopon és tesztvezetésen vehettek részt.

 Forrás: BizBash