2016. március 24., csütörtök

Taste Revolution

'Gif'iti' - Pepsi Max Cherry

London, UK


A Pepsi Max Cherry együttműködve a művész és dizájner Insával, létrehozott egy olyan interaktív művészeti alkotást, amely augmented reality segítségével kel életre.

A 3 méter magas alkotás 72 különálló festményből áll össze és 168 órányi munka eredménye. Február 27-én mutatták be a londoni Old Truman sörfőzde épületében.


A Pepsi felkérte “rajongóit”, és olyan sztárokat, mint Charli XCX popsztár, hogy osszák meg saját érzéseiket, hogy szerintük mihez hasonlít a Pepsi Max íze. Insa pedig kiválasztott három interpretációt és lefordította egy interaktív művészeti intallációra.

A kiállítás vendégei letölthették Insa’s Gif'iti appját és az okostelefonjukat a színes kreációkhoz tartva azok mozgó gifekben keltek életre. Természetesen a kiállításon készültek iPadekkel is, arra az esetre, ha valakinek nem lenne okostelefonja.


Alex Nicholas, a Pepsi Max UK senior brand managere szerint: "a Pepsi Max Cherry abszolút az ízről szól és nagyon sokan imádják. Az igazi Pepsi Max érzést a legvakmerőbb és legkreatívabb lehetséges módon próbáltuk bemutatni és szerettük volna, ha a vendégek és a rajongóink a sztori részeseivé válhatnak. Ez egy igazán gyümölcsöző közös kreatív munka volt a Pepsi Max, Insa és Charli XCX között az elmúlt hónapok során.”

Olyan fényhidat építettek az installáció köré, amelyre 90 kamerát rögzítve 360 fokban tudták rögzíteni a művet. Minden műalkotást 24-szer festettek újra, több rétegben, hogy animálhatóak legyenek.


Az esemény a Pepsi Max Cherry legutóbbi kampányának része, melyben Valentin napra egy effektelt filtert fejlesztettek ki Snapchatre, ‘Chelfie’ elnevezéssel.


A Pepsi Max Cherry ízét így magyarázta két rajongó:

@V_GOOD_JAYCK: “Olyan, mint az első igazi csók”
@davidlock: “Olyan, mint egy fagyos cseresznyés örvény”

A brit Charli XCX úgy írta le az ízt, mint:
@Charli_XCX: “Olyan érzés, mint üvölteni a jeges gleccserben”

Forrás: Event magazine