Kis befektetéssel, még kevesebb rizikóval rövid ideig jelenik meg egy termék / szolgáltatás egy adott helyen. Ez röviden a pop-up. Pofonegyszerű képlet. A fizikai kontaktus a vevőkkel lehetőséget teremt egy márkának arra, hogy jobban megismerje a közönségét és szorosabb kapcsolatot építsen velük.
Sokkal hatékonyabb megoldás ez, mint ha valaki csak hirdeti magát.
Minden területen érezhető, hogy a brandek különleges élményekkel, érzésekkel próbálnak közelebb kerülni a vevőkörükhöz, a potenciális vásárlóikhoz. A pop-up alkalmas platform arra, hogy egyedi, extra úton közelítsen egy márka az érdeklődő közönség felé. Nem is kérdés, hogy a pop-up kiváncsiságot, vágyat alakít egy brand köré. A vevőket vonza az exkluzivitása, az „aki lemarad, kimarad” koncepcióval olyan kívánatossá teszi a márkát és eléri, hogy beszéljenek róla. Úgy tűnik, a pop-up most már egy alap marketing eszközzé vált.
A kérdés csak az, hogy a mai fogyasztó világban mennyire vagyunk telítettek és vajon az emberek nem válnak-e idejekorán érzéketlenné, egyszerűen csak figyelmen kívül hagyva a brand által olyan gondosan előkészített eseményt.
A pop-up üzletek, események megragadják a figyelmet, ha elég kreatívak és egyediek, még az egyéb, drága marketing megoldásokat is háttérbe szoríthatják.
De sosem szabad elfelejtenünk egy örök igazságot: a kevesebb néha több!