2017. február 3., péntek

Pop-up III.

A Legvalóságosabb 


Nem minden esemény konferencia vagy party. Egyes események a mindennapi életben köszönnek vissza.
Mint ez a kreatív példa is. A Wieden + Kennedy, londoni székhelyű reklámügynökség meg akarta mutatni a járókelőknek, hogy milyen náluk dolgozni. Az biztos, hogy sokkal szórakoztatóbb, mint a home-office.

Egy grafikusművész alakította ki az iroda kirakatát, amiből egy rajzfilmszerű enteriőrt teremtett. Az alkalmazottak felváltva dolgoztak a díszlet előtt egy pár hétig, és aki nézni akarta őket, az az ügynökség honlapján keresztül élőben is követhette a webkamerán keresztül. Bár az nem pontosan derült ki, mi volt a cél ezzel az akcióval, gyaníthatóan csak egy kis hírverés, mégis nagyon ügyesen használták ki az emberek kiváncsiságát, azt a vágyat, hogy a színfalak mögé pillanthassunk.

A sikert az is segíti, ha nem vesszük mindig túl komolyan magunkat.



A Legszokatlanabb párosítás 


Egy igazi séf tudja, hogy az étel kinézete majdnem olyan fontos, mint az íze. Az étel színvilága, annak harmóniája a tányérral vonzóbbá tudja tenni a fogyasztóknak.

Ez az egyetlen kapcsolat, amire gondolni lehet a Pantone és pop-up Pantone Café között, ami idén nyáron másodszorra is megjelent Monacóban. Nem festették be Pantone színekkel az ételeket, italokat, hanem az egyszerűbb utat választva, a termékeket a hozzájuk passzoló színek alapján nevezték el.


Az egész kávézó egy nagyon izléses, figyelemfelkeltő vizuális kinyilatkoztatás, ami nagyon sok Instagram/FB posztot generál. Ebben az esetben, amikor nagyon jó képi világot kínálunk, és jó fotók készíthetők, akkor érdemes hagyni, hogy a szájról-szájra, képről-képre Instagram / FB posztokon keresztül induljon el a siker felé a megoldásunk.



A Legkockább 


Az Electrolux 2009-ben indította útjára utazó éttermét, melyben a legújabb konyhai fejlesztéseit mutatta be pop-up könyezetben.

A párizsi premiert követően Brüsszelbe vándorolt, majd 2012-ben Milánóban landolt a Dómmal szemközti épület tetején a Cube, a kocka alakú mini-gasztrobarlang.


Ez a lenyűgöző, időszakos hely 18 vendéget tud egyidőben kiszolgálni egy látványkonyhával, és természetesen Michelin csillagos séfekkel. A letisztult skandináv stílus remekül kombinálható a lenyűgöző látvánnyal, ami az üvegfalon át tárul a vendégek elé.



Képzeld el mindezt Európa különböző nagyvárosaiban!