2015. december 1., kedd

Eltévedt barátokat segít megtalálni a Pepsi Max

Friend Finder 

London 


A Pepsi Max online filmben mutatja be, milyen könnyű egy koncerten elveszíteni a barátainkat, elsodródni a tömegben. Erre a problémára keresett és talált GPS-alapú megoldást a Pepsi, egy mini léggömb formájában, amit "Barát Megtalálónak" neveztek el.

A léggömb alapú, drón elven működő és a Pepsi Max márkához kapcsolódó Friend Finder először a londoni New Look fesztiválon debütált. A fesztivál résztvevői a megfelelő applikáció letöltése után máris hozzákezdhettek az elveszett barátok felkutatásához.


Abbott Mead Vickers BBDO a speciális effektekkel foglalkozó Asylummal közösen fejlesztette ki a LED-es kijelzőkkel felszerelt drónt, amit földi irányító csapat kontrollált és az eltévedt fesztiválozókat találta meg. A film, ami a Pepsi “mi van akkor, ha” kampányának része, a londoni New Look Wireless Fesztiválon készült, de csupán demonstrálja a drón működését. A tömeg valódi volt, de meg kell jegyezni, hogy a Pepsi a valóságban nem hozott létre egy működő “barát megtaláló” szolgáltatást. Az ötlet annak ellenére is zseniális, hogy csak egy reklámfogás és remekül adaptálható lenne egyéb területeken is. Gondoljunk csak egy sötét moziteremre, vagy arra, milyen egyszerűen megtalálhatnánk a helyünket egy koncertteremben, vagy egy focimeccsen.

A filmet Nicholas Hulley és Nadja Lossgott készítették, az RSA Films közreműködésével.

   

Forrás: TechTimes