2015. szeptember 2., szerda

Most akkor ez pop-up sport vagy divatbemutató?

Nike utcai tenisz 

New York 


20 évvel ezelőtt, Andre Agassi és Pete Sampras az utcán küzdöttek meg egymással, ebből készült az első Nike utcai tenisz reklám. A nosztalgia nagyon jól eladja magát, kiváló marketing fogás napjainkban. Ez év augusztusában a Nike volt-, és jelenlegi sportolói Manhattan közepén, újra egy “utcai teniszpályán” találkoztak.

Az új NikeCourt termékek promóciója és a U.S. Open megünneplése alkalmából pop-up teniszpályák jelentek meg New Yorkban, a Washington Streeten, a Standard High Line Hotel előtt egy egyetlen éjszakás teniszmeccs erejéig.



Olyan példátlan esemény tanúi lehettek a nézők, ahol elképesztő mennyiségű sportcsillagot vonultattak fel a szervezők. Roger Federer, Rafael Nadal, Andre Agassi, Pete Sampras, Serena Williams és Maria Sharapova nevei olyan listát feltételeznek, ami valamelyik komoly versenysorozat beharangozójához készült, nem pedig ruha bemutatóhoz. Kizárólag a Nike képes arra, hogy ennyi híres teniszezőt egy helyszínre, egy éjszakára összehozzon az új NikeCourt kollekciója bemutatásához.



A Nike 1995-ben forgatta le ikonikus reklámfilmjét az akkor legtehetségesebb két teniszcsillaggal, akik ez alkalommal ismét megküzdöttek egymással. Maria Sharapova csak 8 éves volt, mikor az ominózus reklámot vetítették, mégis tisztán emlékszik a hatásra, amit gyermekként élt át. “Ez akkoriban történt, amikor az USA-ba költöztünk. Egy fiatal, szárnyait bontogató teniszező számára igazán megkapó jelenet volt, ahogy ez a két ikon egymással játszott New York utcáin. Sampras és Agassi, az örök riválisok olyan élvezettel és jókedvűen ütötték a labdát, hogy az odatapasztotta a nézőket a képernyőhöz és elvarázsolta a rajongókat.” Sharapova, aki most már maga is szupersztár, több mint egy évtizede dolgozik a Nike-val, és a saját neve alatt futó kollekciója a pályán és azon kívüli személyes stílusát is tükrözi.


A divatbemutatót követően a teniszezők elfoglalták az utcát, azaz a rögtönzött teniszpályát és a szettjeikkel nem csak az érdeklődő járókelőket szórakoztatták, de a sport és a divatvilág nagy neveit is. A nézőtér első soraiban Anna Wintour, a US Vogue főszerkesztője beszélgetett Federerrel és a legfrissebb Vogue magazine címlaplányával, Williams-szel.

Egy éjszaka alatt épült fel és másnapra el is tűnt a Nike pop-up teniszpálya. 

Forrás: Nike, Fashionista